The essentials of being a girl.

The essentials of being a girl.

Wednesday, June 23, 2010

Zininzomer

Zo, mijn vakantie is nu écht begonnen: gymnasium diploma is binnen en ik hoef volgende maand alleen nog maar even naar school toe om dat diploma op te halen! Dus nu is het tijd om echt te gaan genieten van het weer. Picknickkleedje in de tuin, flesje rosé, stapeltje tijdschriften en om helemaal in de stemming te komen: een wagonlading muziek die perfect bij de zomer past (bij chillen op een kleedje/handdoek dus). Wat dacht bijvoorbeeld van het volgende rijtje?

Graffiti 6 - Stare Into The Sun
Diana Vickers - The Boy Who Murdered Love
K'Naan - Waving Flag (The Celebration Remix)
Katy Perry - California Gurls
Mika - We Are Golden
Yolanda Be Cool & DCUP - We Speak No Americano
Jamie Lidell - Another Day
Francesca Battistelli - Free To Be Me
Metro Station - Shake It
MGMT - Kids
Lucky Fonz III - Ik Heb Een Meisje
Laurent Wolf - Seventies
Liquido - Narcotic
Manu Chao - Bongo Bong
M.I.A - Paper Planes
Carla Bruni - Quelqu'un M'a Dit

Ach, het blijft een zomerliedje:
Dj Mangoo ft. Deadline - Fanta & Rosé (kijk vooral de clip op youtube even, http://www.youtube.com/watch?v=d3ZIrqxSvFA We hadden dit gewoon naar Oslo moeten sturen jongens!)

En, al zin in de zomer?! Ik ga maar eens lekker buiten zitten met een glaasje rosé en m'n iPod op vol volume...

No comments:

Post a Comment