The essentials of being a girl.

The essentials of being a girl.

Sunday, December 26, 2010

Happy Holidays

Goeiemorgen, ik kwam net mijn blog weer tegen (ja, echt, daar schaam ik me toch wel voor hoor, dat ik heel enthousiast aan iets begin en er vervolgens geen aandacht meer aan schenk) en besefte weer eens hoe erg mijn leven is veranderd dit jaar. Ik ben gaan studeren, woon nu op mezelf in Utreg me stadsjie, ben lid geworden van een studentenvereniging en heb ontzéttend veel leuke en lieve mensen leren kennen. Ik ben pas vier maanden bezig met mijn studie, maar het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest uit Utrecht!

Voor mij was 2010 echt een topjaar: gymnasiumdiploma binnen, een week naar Londen met een vriendin en daarna een nog vollere zomervakantie die na de vakantie met mijn ouders vooral bestond uit introductieperiodes. Ik ben heel benieuwd wat 2011 voor mij in petto heeft, ik heb er zin! Ik ben ieder geval wel van plan om mijn blog wat beter bij te houden, haha.. Geniet van deze luie tweede kerstdag en alvast een heel gelukkig nieuw jaar - het kan alleen maar beter worden toch? Ik ga eens even kijken of er nog wat over is van het kerstdiner...

Dikke kus en eet niet teveel oliebollen vrijdag!

1 comment:

  1. Weet je... Je bent je goede voornemen vergeten! De blog bijhouden? (a)

    ReplyDelete